سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یادمان سازه پاسارگاد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان دورود ساختمان اورژانس بیمارستان هفتم تیر دورود افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، سرپرست بیمارستان هفتم تیر شهرستان دورود عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از ساختمان اورژانس دورود گفت: این ساختمان دارای پنج اتاق عمل با اعتباری بالغ بر 270 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: افتتاح ساختمان زباله‌سوز عفونی بیمارستان هفتم تیر دورود با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

خشایار قیصری اظهار داشت: طرح بازسازی کامل اتاق‌های عمل بیمارستان که 28 سال از عمر آنها می‌گذرد، در این روز صورت با هزینه 270 میلیون تومان که شامل تخریب کامل اتاق‌های عمل قدیمی، اضافه شدن دو اتاق عمل در فاز اول، تعویض تابلوهای برق قدیمی اتاق عمل و تعویض کف‌پوش‌های استاندارد، بازسازی کامل و قرار دادن اتاق‌های عمل مجزا برای انتظار آقایان و خانم‌ها و تعمیر کامل آسانسورهاست.

وی در ادامه افزود: سیستم زباله‌سوز عفونی بیمارستان دورود هزینه‌ای بالغ بر 200 میلیون تومان دربر داشته و با این کار زباله‌های بیمارستانی مانند زباله‌های خانگی بی‌خطر و قابلیت رفع زباله توسط شهرداری صورت می‌گیرد.

سرپرست بیمارستان هفتم تیر شهرستان دورود گفت: پروژه اورژانسی بیمارستان دورود که در سال گذشته استارت آن زده شد دارای اتاق عمل و اورژانس در یک محوطه بوده و این امر سبب شد به درستی به بیماران اورژانسی رسیدگی نشود، که در این زمینه 70 درصد پیشرفت کاری در این زمینه دارد.

وی یادآور شد: در این اورژانس ظرفیت تخت‌ها به 23 تخت افزایش یافته و اتاق معاینه و تزریقات خانم‌ها و آقایان کامل بازسازی و جدا شده است که در این زمینه 50 میلیون تومان هزینه شده که سه تابلوی برق بیمارستان تعویض و یک تابلوی دیگر تا زمان مساعد شدن هوا تعویض می‌شود.


نوشته شده در دوشنبه 90/11/24ساعت 1:36 صبح توسط علی بنی احمد نظرات ( ) |